6.10.2009

ılıca su değirmeni ziyaretçi defterinden






 Datçaytg’nin bu güzel çalışması Datçamız için çok büyük bir kazanç. Derneği, Datça’daki önemli bir
eksikliği kapattıklarından dolayı tebrik ediyorum.

Bu su değirmeni, bu Datça Evi bana çocukluğumu anlattı. Dedemin su değirmeninde yaşadıklarını
anımsadım.

 Çok çok duygulandım. Gözlerim yaşardı. İyi ki varsınız.

Datça’yı tarihi ile birlikte bize tanıtan derneğinizi kutluyoruz.

Datçaytg’nin kültürel değerlere katkısının devamı dileğiyle. 

A’dan  Z’ye içinde her şeyi barındıran yer beni tam kalbimden vurdu.

 Yüzyıllarca süren yolculuğu bizlere ulaştırırken suyun hayat verdiği bu değirmeni bizleri kazandırdınız.

 Datça’nın sizler gibi çalışan, düşünceli ve üretken insanları takdirle karşıladığına inanıyorum.

Datça’nın böyle güzel geçmişi ile yaşatılmasını sağladığınız için teşekkürler.


Hiç yorum yok: